
Redken
REDKEN ПРЕЗ ГОДИНИТЕ
- 1966 г. само няколко години след създаване то си, компанията постига 1.5 млн. долара годишен оборот.
- 1970 г. започва задълбочено обучение за професионални бизнес фризьори.
- 1974 г. участва в първия си симпозиум.
- 1980 г. стартира новата си серия Extreme, предназначена за укрепване на стресирната коса.
- 1980 г. марката се предлага в 13 държави.
- 1987 г. Redken закупува американския Trevor Sorbi
- 1990 г. Паула Кент влиза в класацията "ТОП 50 на дамите с успешен собствен бизнес"
- 1992 г. Паула е обявена за една от осемте най-мощни бизнес дами от дамското списание Entrepreneurial Woman Magazine
- 1993 г. L`Oreal Professionnel придобива Redken с годишен оборот над 160 млн.долара
- 1994 г. брандът се преименува и препозиционира като модна марка, която диктува фешън трендовете.
- 1998 г. Джери Рединг се оттегля от компанията
- 2000 г. Redken започва сътрудничество с Fashion Week като става бекстейдж екипът от професионласти стилисти, грижещ се за визията на моделите.
- 2010 г. Redken празнува своята 50 годишен юбилей
- 2014 г. иновира стилизиращата си линия Styling и допълва иновативните продукти като Pillow Proof BlowDry & Flex
- 2014 г. Паула се оттегля от ръководството на компанията в своя дом в Бевърли Хил
ДНЕС REDKEN е световноизвестен, признат и многократно награждаван бранд, който присъства в 43 държави в световен мащаб.
Данните от Гугъл показват, че има над 9 млн. търсения за redken на годишна база.
МИСИЯТА НА REDKEN
Отдадена на това да подкрепя и вдъхновява фризьорите да „учат по-добре, да печелят по-добре и да живеят по-добре“ чрез иновативни продукти и задълбочени обучения. Брандът, заложил на персонализирания подход към клиента, строгите принципи на работа и трансформиращите изживявания.
Компанията се задвижва от енергията на талантливи хора, сътрудничи си с най-добрите фризьори и поддържа изследователска работа от първа класа.
102
продукти