Твоят магазин за козметика! ✆0700 20 826 / 0876 816 333

BGN
  • EUR
  • BGN
Най-добрите Марки

0

СПЕЦИФИЧНИ НУЖДИ,ЛЕСНИ РЕШЕНИЯ

Почистване, подхранване, възстановяване, изглаждане и предпазване за всеки тип коса с продуктите на Redken. С професионалната грижа за коса на Redken – шампоани, маски, балсами, олиа и още, можете да отговорите на нуждите на всеки тип коса.

Redken
Redken

Стайлингът на Redken...

УНИКАЛЕН ПОДХОД КЪМ СТАЙЛИНГА.

НАПРАВИ ГО БЪРЗО. НАПРАВИ ГО ТРАЕН.

Стилизиращите продукти на Redken са иновативни и ви вдъхновяват да постигнете всяка визия – от дълготраен обем до текстура, позволяваща повторно оформяне.

Избери продукти по:

Цена

32лв. - 126лв.

Тип кожа лице

Вид продукт за лице

Действие лице

Вид продукт за коса

Redken

КАКВО ПРАВИ ПРОДУКТИТЕ НА REDKEN РАЗЛИЧНИ?

Redken е синоним на професионализъм в боите, грижата и стилизирането на коса. Продуктите на марката са основани на най-иновативните технологии в професионалната индустрия. Екипът от технолози на марката разработва революционни формули винаги с мисъл за нашите клиенти и техните желания. Ако търсите персонализирана грижа за боядисана коса или стилизиращ продукт, който ще направи точно това, което обещава, Redken е правилният избор на професионални продукти.

Начало Марки

Redken

Филтрирай

                        

 

 

Redken

Redken


 

REDKEN ПРЕЗ ГОДИНИТЕ


  • 1966 г. само няколко години след създаване то си, компанията постига 1.5 млн. долара годишен оборот. 
  • 1970 г. започва задълбочено обучение за професионални бизнес фризьори.
  • 1974 г. участва в първия си симпозиум.
  • 1980 г. стартира новата си серия Extreme, предназначена за укрепване на стресирната коса. 
  • 1980 г. марката се предлага в 13 държави.
  • 1987 г. Redken закупува американския Trevor Sorbi
  • 1990 г. Паула Кент влиза в класацията "ТОП 50 на дамите с успешен собствен бизнес"
  • 1992 г. Паула е обявена за една от осемте най-мощни бизнес дами от дамското списание Entrepreneurial Woman Magazine
  • 1993 г. L`Oreal Professionnel придобива Redken с годишен оборот над 160 млн.долара
  • 1994 г. брандът се преименува и препозиционира като модна марка, която диктува фешън трендовете.
  • 1998 г. Джери Рединг се оттегля от компанията
  • 2000 г. Redken започва сътрудничество с Fashion Week като става бекстейдж екипът от професионласти стилисти, грижещ се за визията на моделите.
  • 2010 г. Redken празнува своята 50 годишен юбилей
  • 2014 г. иновира стилизиращата си линия Styling и допълва иновативните продукти като Pillow Proof BlowDry & Flex
  • 2014 г. Паула се оттегля от ръководството на компанията в своя дом в Бевърли Хил 

 

ДНЕС REDKEN е световноизвестен, признат и многократно награждаван бранд, който присъства в 43 държави в световен мащаб. 

Данните от Гугъл показват, че има над 9 млн. търсения за redken на годишна база. 

 

МИСИЯТА НА REDKEN


Отдадена на това да подкрепя и вдъхновява фризьорите да „учат по-добре, да печелят по-добре и да живеят по-добре“ чрез иновативни продукти и задълбочени обучения.​ Брандът, заложил на персонализирания подход към клиента, строгите принципи на работа и трансформиращите изживявания.

Компанията се задвижва от енергията на талантливи хора, сътрудничи си с най-добрите фризьори и поддържа изследователска работа от първа класа. 

 

94

продукти

Продукти

Страница 1 от 4
«1 2 3 4»